touch and go

Nu var det väldigt längesen jag skrev, men jag har inte orkat. Jag har varit i Stockholm med Markus och det var helt underbart! Vi shoppade och var på sommarkrysset och grönan. Dessutom fick vi ett business-hotellrum utan att betala extra som var helt underbart.

Sen har det ju även varit PDOL i helgen. Det har varit lite tråkigt väder dock så jag blev lite nedstämd. Men trots vädret har jag haft riktigt kul, roligast var helt klart lördagen eftersom jag hade ont i magen i fredags. Torsdagen var rolig på sitt sätt också, vi åkte ju lite karuseller och sånt! Lyckades även med att ta mig in på kittel både fredag och lördag genom att visa mitt leg (och jag är ju 17). Nästa år hoppas jag på bättre väder!

Förresten, ikväll blir det andra delen av vårat Harry Potter -maraton! :)

Två bilder från vårat mysiga hotellrum:



Kommentarer
Postat av: Anonym

Emma, nästa år kommer bli vårat år, det garanterar jag!:)

2009-07-27 @ 15:45:25
URL: http://rebeckala.blogg.se/
Postat av: Emma

de låter bra, jag litar på dig! ;)

2009-07-27 @ 15:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0