golden touch

Har varit grymt varmt idag! Tur att jag får vara ute och jobba och njuta av solen. Dock blev det lite mycket i slutet att vara ute rån 7 till 16. Känner mig helt stekt just nu.. Har nyss sett film me Hanna och nu ska jag nog sova så jag orkar upp imorgon. Vi såg en riktig snyftfilm "I taket lyser stjärnorna". Den var riktigt bra även fast boken är mycket bättre.

Igår for jag och fiskade me pappa och Markus och jag drog upp 2 gäddor. Jag gillar vekrligen att fiska, det är så kul! Det var jättefint ute på vattnet också. A

Jag och Markus bokade en resa till Stockholm i sommar också. Ska bli kul att få fara dit, var jättelängesen jag var där. Sen fick vi mammas coop premiecheck på hotell så de blev ganska billigt. 17-19 juli kommer att bestå av shopping, gröna lund och massa annat kul i stockholm! Hotellrummen ser riktigt mysiga ut också :)

    


Kommentarer
Postat av: emilia

åh vad fint! hoppas ni får det mysogt där :)

2009-06-25 @ 17:14:25
URL: http://emiliiaahl.blogg.se/
Postat av: Emma

ja det blir säkert jättekul :)

2009-06-27 @ 12:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0