PSG

Det är riktigt plågosamt att arbeta i den här värmen. Hela veckan har jag varit ute från 7-16. Men jag har faktiskt blivit lite brun och det har varit skönt att få njuta av solen. Idag har jag fått sova ut efter en rolig kväll med tjejerna. Igår var jag, Rebecka, Emilia, Karolin och Emma i min brors lägenhet eftersom han befinner sig i Stockholm. Vi såg PSG-paraden och sen gick vi upp i lägenheten och åt massa jordgubbar och chips och dipp. Sen gick vi ut på stan igen för att shoppa eftersom stan var öppet till 12. Jag köpte en hel del faktiskt. Hur som helst var det en jättetrevlig kväll!

I torsdags gjorde jag, Rebecka, John och Markus nått riktigt mysigt förresten. Vi tog båten ut till fingis och badade och åt jordgubbar och mös i solnedgången. Då kände jag att det faktiskt är sommarlov!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa, det var supermysigt och vi måste göra om det. Både det där med tjejerna och det med gubbarna!

2009-06-28 @ 00:11:10
URL: http://rebeckala.blogg.se/
Postat av: Emma

självklart! :)

2009-06-28 @ 19:03:16
Postat av: Madeleine

Psg? Piteå Summer games? Såg du din lilla kusin där? Jenny var med. :>

2009-06-29 @ 19:25:10
Postat av: Emma

nää de gjorde jag inte :( visste inte att hon var med.. hade jättegärna sett hennes matcher ju! vi har tappat kontakten lite.. vi borde höras oftare :) saknar er alla! <3

2009-06-29 @ 20:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0