fairytale

Vilken underbar dag det har varit! Vi fick sluta tidigare från fotot imorse så då satt jag och Emilia ute i solen ett bra tag innan vi hade våran sista lektion för dagen. Vi slutade nämligen 11.20 idag, snacka om skönt. Direkt när jag kom hem la jag mig ute i solen och mös i flera timmar innan jag begav mig till tennishallen för att jobba på avslutningen för barnen. Fick även veta att jag har tjänat ihop 960kr under våren när jag tränat barnen, så det var ett glädjebesked!

Jag har också hunnit med en sväng på step in, är stolt att jag ens tog mig iväg dit. Min motivation när det gäller step in är inte alltid den bästa. Men jag ska försöka fara dit oftare nu. Undra hur många gånger jag har sagt de där?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0