nationella

Hade sista provet i matte B idag, nämligen nationella. Vi fick sitta i 4 timmar så jag hade bunkrat upp med lite godis och sånt. Däremot satt jag inte så länge eftersom jag kände mig nöjd. Annars har vi inte gjort så mycket idag, jag åkte till stan en snabbis efter skolan och åt middag innan jag skulle fara på teorin.

Nu har vi inte så mycket i skolan på ett tag. Det känns otroligt skönt, jag tycker vi har haft det så stressigt på senaste tiden. Nu är det dags att samla krafter för den allra sista spurten innan sommarlovet! Det är ju faktiskt inte så länge kvar nu. Jag hoppas att vi bokar våran utomlandsresa till sommaren snart också, jag ser framemot den massor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0