see the sun

Överraskningsfesten för Markus på valborg blev väldigt lyckad. Det var kul att se hans min när han blev kidnappad och fördes till festen. Han var glad att vi gjort det för honom. Ska lägga upp lite bilder sen när jag får tid. Resten av helgen har jag umgåtts med Markus och bara tagit det lugnt, grillat med några stycken, gått på stan osv. Nu är jag hemma och måste skriva klart två uppgifter som ska in imorgon. Egentligen skulle jag vilja sitta ute i det härliga vädret men jag känner att jag måste plugga..


Kommentarer
Postat av: Mats Åström

Kul att det blev lyckat. nyfiken på lite bilder,,,

2009-05-07 @ 02:09:44
Postat av: Bea

Hoppas att du haft en bra dag =)

2009-05-07 @ 02:13:14
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0