all at once

Har ganska nyss kommit hem från stan där jag var med Rebecka. Vi passade på att köpa after xmas biljetter och vi fick dessutom 2 för 1. Det kommer att bli skitkul! Jag köpte också något till Markus som fyller år på fredag som jag tror att han kommer bli glad för.

Dessutom pratade vi om att fara utomlands med tjejgänget innan studenten. Hur kul skulle inte det vara!? Jag är lätt på, jag har då redan börjat spara pengar. Så fort ordet resa kommer upp blir jag alltid så uppspelt.. Men jag hoppas verkligen att det blir av! Är säker på att jag, Emilia, Hanna och Rebecka skulle få det skitkul!

Nu ska jag försöka ta ner fötterna på jorden igen och börja plugga.. Borde göra klart min bok/film recension och börja plugga lite på religionprovet till på fredag.

Vi tjejer på examen:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi borde ju dock prata ihop oss. Se vilka som ska med och vars vi ska fara :)

2009-11-12 @ 12:25:02
URL: http://rebeckala.blogg.se/
Postat av: Emma

Joo de borde vi göra! :)

2009-11-12 @ 13:37:50
URL: http://astromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0