onsdag

Hade en kort dag på skolan idag, det är ju faktiskt onsdag! Efter skolan gjorde jag och Rebecka LITE på våran engelskaredovisning med betoning på lite.. Äsch men vi börjar ändå bli ganska klara med den. Sen gick vi till fiket och köpte varsin baguette, självklart med köttbullar, vad annars? Sen begav jag mig mot vårdcentralen för att ta vaccinet mot svininfluensan eftersom jag tydligen var en riskgrupp pga min starka migrän. Jag överlevde sprutan iaf så nu återstår det bara och se om jag blir sjuk av den eller nåt.

Ikväll ska jag se tv och ta det lugnt. Möjligtvis ska jag plugga lite också. Måste iaf ha med mig några bilder till fotot imorgon så jag ska väl redigera lite bilder.

Här är en av bilderna jag har redigerat lite:

Kommentarer
Postat av: Mats

Fint foto,

Fint motiv!!!

2009-11-04 @ 22:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0