måndag igen

Nu är det inte länge kvar till lov, endast tre dagar till att ta sig upp ur sängen. Känns riktigt skönt att vi är lediga fredagen också eftersom de är den längsta dagen. Idag har jag varit och pratat med ett tryckeri om mitt projektarbete och det verkade ganska positivt. Han skulle fixa någa prisuppgifter till mig inom kort så att jag kan höra om jag får nån sponsring eller inte. Ska bli kul att få den tryckt iaf!

Kylan biter fortfarande i men jag hoppas det blir varmare till sportlovet. Rhodos är ju inte allt för långt bort heller! Lägger upp några härliga bilder från min och Emilias cypernresa, man kan ju inte låta bli att längta tillbaka:








Kommentarer
Postat av: Markus

sjukt snygg du var på den bilden:) (L)

2010-02-23 @ 17:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0