shopping

Det går fruktansvärt dåligt med pluggandet.. Jag har inte gjort nånting alls och jag som hade bestämt mig för att åtminstone göra filosofin. Men den var alldeles för svår och jobbig så det blir att skjuta upp den ett tag till. Jag ska dock läsa en bok som ska vara utläst om nån vecka har jag tänkt. Sen blir det att fara och spela badminton ikväll en sista gång innan tävlingen i helgen.

Förresten verkar det som att jag har blivit mer intresserad av skor på sistone. Jag som bara brukar gå i samma skor hela tiden för att jag har så svårt att hitta några.. De här skorna från HM är iaf riktigt snygga! Vill ha!


Däremot något som jag alltid tyckt om, kanske eftersom jag älskar att sola och resa är bikinisar! Skulle vilja ha dessa! Om min budget tillåter det framöver kanske jag kan införskaffa dem innan rhodos :)





Kommentarer
Postat av: Hanna Lindkvist

Den blåa var riktigt snygg!;D

2010-01-15 @ 11:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0