söndag

Nu är det söndag igen och imorgon väntar en ny vecka med en massa plugg.. Men jag har iaf haft en riktigt bra helg.

I fredags var jag hos Emilia med Hanna och Sara, vi åt ostbricka och såg lite på let's dance och pratade en hel del. Alla for dock hem innan 11 typ eftersom vi var så trötta efter en skolvecka.

I går kollade jag på balklänningar med mamma och Markus på cinderella. De fanns väl inte sådär jättemycket men jag har iaf kommit fram till att jag nog passar i långa klänningar också. Favoriterna som jag testade var en lång klänning med lite paljetter, en ros och en ganska häftig lila färg. Och så testade jag en kort svart/vit klänning med en massa mönster som var jättesöt men dyyyyyr! Tror det blir att fara till luleå nån gång och kolla vad som finns där också. Sen på kvällen åkte jag och Markus till Simon och såg film och spelade Wii.

Idag steg vi upp tidigt och åkte på SM. Vi stod och hejjade på bland annat Emma och David och så åt vi mackor och drack varm choklad. Det var riktigt mysigt att få vara ute och se på skidor så man fick sig lite frisk luft. Sen drack vi lite te hos Markus och sen var det dags för mig att fara och träna barnen och träna själv så det har varit ganska fullt upp idag. Nu borde jag börja plugga också...


Kommentarer
Postat av: Markus

Du var jätte fin i alla klänningar tycker jag :)

2010-01-25 @ 21:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0