happy day

Har haft en riktigt härlig dag idag! Den började med en mysig frukost framför några Gilmore Girls -avsnitt och sedan begav jag mig in till stan med mamma för att äta lunch på Thai Garden. Sen gick vi runt på stan ett tag till och efter några timmar var det självklart dags för lite mer att äta så vi bestämde oss för att fika och tjattra på ett tag. Och vet ni vem jag träffade sen? Världens finaste underbara Ylva! Blev helt chockad när jag helt plötsligt såg henne så hon fick en stor kram och vi hann prata på ett tag. Imorgon får jag ju träffa henne igen för då vi ska ha tjejkväll!

Idag har jag även hunnit åka förbi kommunen och höra om de finns nått vikariejobb som personlig assistent och även anmält mig som ledsagare. Och ikväll har jag varit på min brors body pump pass och som jag har svettats! Måste bara få skryta lite om min bror och säga att han är grymt duktig på att hålla i pass.

Har varit så glad idag och efter body pumpen blev allt bara ännu bättre! :D

Kommentarer
Postat av: Ylva

Vad söt du är. Lycka är att få ha dig att träffa på stan. Och att sedan få träffa dig och de andra och bara prata om allt mellan himmel och jord en hel kväll. Det är lycka. Bara så att du vet ;)

2010-11-05 @ 01:01:58
URL: http://ylva-andersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0