golden

Igår kom jag hem från en riktigt rolig helg hos Emilia i Umeå. I fredags var vi på inflyttningsfest hos Martin som sedan resulterade i utgång med väldigt lite folk! Hursomhelst så hade vi väldigt kul ändå och kaanske lite för kul eftersom vi skulle upp på stan dagen efter. Vi vaknade faktiskt kl 10 och trots att vi var väldigt sega tog vi oss till stan och vi shoppade faktiskt en hel del och vi fick även sällskap av Micke ett tag. Igår tog jag bussen hem kl 10 och for iväg och tränade mina badmintonbarn så fort jag kom hem.

Måste bara säga att om 3 månader så är det våran första dag i Thailand och då irrar vi förmodligen runt i Bangkok. Awesome!


En något större stad än Piteå!
(och jag som tyckte att det var så mycket folk i umeå i helgen..)

Kommentarer
Postat av: Markus

aaah snart åker vi gumman=) hehe joo det kommer nog va en aningen mer folk där än i Umeå :P

2010-10-20 @ 19:08:13
Postat av: Emma

jaa jag längtar! :D

2010-10-21 @ 14:05:49
URL: http://astromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0