träna träna träna

Träningsvärken är ett faktum och jag älskar det! Har äntligen kommit igång med träningen på allvar och det värker sådär härligt i alla musklerna. Har nyss kommit hem efter ett gympass på step in, idag blev det framsida och imorgon blir det baksida.

Måndag: Spinning 30min
Tisdag: Body Pump och Badminton
Onsdag: Okej här var jag ganska lat..
Torsdag: Gym (framsida) + lite badminton?

Och resten blir nog:

Fredag: Gym (baksida)
Lördag: Tjockisdag med godis etc?
Söndag: Badminton

Låter som en hyffsat bra vecka iaf va? Idag ska jag träna en lite äldre grupp i badminton så det kanske blir lite badmintonspel för mig själv också.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Aaargh, överambitiöst duktiga människa!



Tänk lite på oss stackars (verkligen!) soffpotatisar som får dåligt samvete av att höra om all träning, haha ;D

2010-10-21 @ 21:15:46
URL: http://u-pson.blogspot.com
Postat av: Emma

haha, om det är någon tröst så är det den här veckan jag har kommit igång med träningen :P annars har jag varit vääldigt lat!

2010-10-21 @ 22:21:11
URL: http://astromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0