förnyad blogg

Nu har jag dammat av min gamla blogg genom att ge den ett nytt utseende och så småningom även intressanta saker att skriva om. Det är som sagt samma bloggadress och mina gamla blogginlägg finns kvar än så länge. Jag gjorde om den till en reseblogg eftersom jag älskar att resa och eftersom min stora dröm att åka till Asien kommer att uppfyllas i Januari 2011. Jag vet att det är länge kvar dit men tills dess tänkte jag uppdatera er med lite förberedelser till resan och även lite tråkiga händelser i mitt vardagliga liv.

Så det är väl först i Januari nästa år som det blir en riktig reseblogg. Men även fast det är länge kvar till den stora resan så har jag faktiskt en annan resa framför mig! Jag och min käre mor ska nämligen till Mallorca på fredag så det kan hända att det kommer något blogginlägg därifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0