packa

Nu är det nog dags att sätta igång och packa klart så att jag kan fara till Mallorca imorgon. Har haft ganska mycket att göra idag, bland annat arbetsintervju så jag har nästan glömt bort att packa. Det blir ganska tidig uppstigning imorgon eftersom vi ska fara hemifrån kring halv 9 och sedan går flyget från kallax 11.20. Vi är framme på Mallorca 15.45 så det blir nog att äta middag och göra sig hemmastadd på hotellet. Det kommer att bli grymt skönt med lite solsemester med mamma, jag lovar att vi kommer att njuuuta! Kommer hem igen 10 september så vi ses då! Kram


Kommentarer
Postat av: Emilia

Ha det så kul nu! Jag är lite osäker på om jag kommer vilja vistas i samma rum som dig då du kommer hem.. Du kommer vara pepparkaka och jag kommer se ut som ett spöke bredvid!

2010-09-03 @ 17:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0