busy

Jag har inte ens varit hemma en vecka och det händer saker varenda dag. Har hunnit med allt möjligt, träffa folka, träna mina badmintonbarn, fått vikariat och varit på arbetsintervju! Har inte riktigt hunnit fatta att jag är hemma än.. Men jag gillar när det är lite fart och fläkt och det händer saker hela tiden. Ikväll ska jag få träffa en av mina fina vänner Emilia!

Häng gärna kvar på bloggen om ni är intresserade om mer om våran resa. Vi ska nämligen summera lite mer och har dessutom en massa opublicerade bilder som ni ska få ta del av. Men just nu är det väldigt mycket som ska fixas, så vi skriver så fort som möjligt.

Är härligt att vara hemma och träffa alla underbara människor iaf! Och ett stort tack till er alla som har följt vårat äventyr på bloggen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0