joar, stanley och en haj

Vi hittade Joar igår, ganska vilsen på en brygga men vi tog in honom till vårat hotell så nu bor han i en sovsal här. Igår hyrde vi snorklingutrustning och snorklade utanför stränderna, vi såg en hel del fina fiskar och joar som är en van dykare såg en liten väldigt färgglad snigel som vi aldrig hade lagt märke till tidigare. Sen såg vi massor av fiskar som såg ut att fly från något och sen såg vi en haj. Den var ganska nära stranden och kom ganska nära oss, det var väldigt häftigt men också läskigt även fast det inte är en farlig haj för oss. Den var väl drygt en meter lång och kallas Blacktip reef shark.

På kvällen så gick vi över till long beach till en liten bar. Det är ju ganska lugnt här så det var ju inte så jättemycket folk men vi hade väldigt kul och träffade en hel del trevligt folk.

Idag har vi legat på stranden och ikväll blir det bara att ta det lugnt och äta god mat.

joar i sitt esse
markus vill också vara som jojje
här någonstans såg vi hajen

markus och daniel på baren

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad härligt bruna ni är. Som du vet Emma så har min internet svårt att lyda mig. Så jag passar på att skriva hälsningen nu innan jag far hem. Jag ser att ni har det bra. Kramar från mig :)

2011-02-24 @ 13:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0