koh samui och khao lak

Hej på er!

Sen jag skrev sist har vi hunnit vara en dag på koh samui och nu har vi kommit fram till khao lak. Vi bodde på ett jättemysigt ställe på koh samui, precis vid en strand i en mysig bungalow. Men vi kände dock att vi ville vidare ändå så vi bokade en tur med båt och buss till khao lak dagen efter. Så idag är vi alltså framme i Khao Lak och nu sitter vi äntligen på rummet efter en hel del tjorv. Vi kom nämligen fram ganska sent så det fanns inga bungalows eller hotellrum lediga nånstans typ.. Så efter en hel del telefonsamtal fick vi veta att vi kunde bo på ett hotell inatt en liten bit utanför khao lak. Det är faktiskt ett riktigt fint hotell så det duger finfint!

Imorgon ska vi bli upphämtade härifrån och få oss en bungalow väldigt nära khao lak stranden. När vi kom hit spöregnande det så vi hoppas på bättre väder imorgon och kommande dagar. Har tagit min sista tablett för "sjukdomen" ikväll så imorgon ska jag väl vara helt frisk ;) Har blivit sjukt trött av alla mediciner så jag har inte riktigt hunnit känna om jag mår helt bra än.

stranden vi bodde på i koh samui

Kommentarer
Postat av: Hanna Lindkvist

Det är verkligen roligt att läsa din blogg, superfina bilder!:) hoppas att du blir helt återställd så fort som möjligt, utöver det så verkar ni ha det väldligt bra:) puss och kram<3

2011-02-02 @ 18:33:58
Postat av: Hanna Lindkvist

väldigt*

2011-02-02 @ 18:34:59
Postat av: Dick och Louise

Hej! Var på Koh Samui bodde ni? Hoppas ni får bättre väder i morgon. Kramar från oss!

2011-02-02 @ 19:24:48
Postat av: Erica o Clas

Hej på er!

Oj vad sotis jag är på er,ni verkar ha det toppen. Hoppas ni får vara friska nu och kan få lite mer sol kanske,jag vet hur det är....:) Dagens höjd punkt är att sätta sig vid datorn och läsa om er och se era super fina bilder:) Ha det så bra. /Erica

2011-02-03 @ 13:17:10
Postat av: Emma

tack för era fina kommenterar och att ni tycker det är kul att läsa :)



dick och louise: vi bodde på mae nam stranden på ett bungalowhotell som hette palm point village :)

2011-02-04 @ 13:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0