fingermanholmen

Igår hade jag en ledig dag och den tillbringades med markus på fingis. Vi hade med oss en matsäck med lunch, jordgubbar och cupcakes ;) Vi var där hela dagen och solade och badade och hade det allmänt bra. Sen åkte vi förbi några av markus kompisar och spelade volleyboll en stund.

Idag har jag jobbat igen men nu ikväll har jag umgåtts med Emilia, Elin, Sara och Jessica på södra hamn. Vi åt jordgubbar och pratade på och fick även besök av en nyfiken och hungrig igelkott som bet elin och åt upp jessicas mat. Haha, en trevlig kväll i det härliga vädret!

lite bilder från igår på fingis:
en bild från idag med igelkotten och elin:

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Hoppas allt är bra med dig :) Jag tror inte du kommer ihåg mig, men vi hade lite kontakt på min superdupergamla blogg (från 2008) som var yaiyastyle.blogg.se Du kommenterade lite då och då hos mig på den bloggen :) Kul att se att du fortfarande är aktiv iallafall :)

2011-07-06 @ 22:57:17
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0