shoppingparadis

Det känns som att det enda vi gör här är att shoppa, man kan shoppa hur mycket som helst! Det finns allt möjligt och man slutar aldrig att förundras över hur mycket fina och billiga saker det finns. Vi har kommit hem till hotellet med fulla påsar i princip varje dag. Men vi ska ju skicka hem en låda med posten härifrån så vi passar på att bunkra upp.

Idag har vi legat en liten stund vid poolen och sen har vi varit och shoppat på ett shoppingmall och sen på nattbasaren. Vi åt lunch på vårat stammisställe mittemot hotellet, svingod mat och hur billigt som helst. Jag brukar köpa fried noodles with chicken och det kostar 35 baht!! (typ 8kr)

Igår var vi på bio igen och såg disneys nya film Rapunzel eller jag tror att den heter Tangled egentligen. Hur bra som helst var den! Disney gör ju alltid bra filmer men den här var verkligen superbra, så alla disneyälskare, se den! :D

Imorgon kan ni nog gissa vad vi ska göra om jag säger ett ord... (söndagsmarknad)

liten del av chiang mai från en taxi
en bit av stadsmuren som fanns runt staden förrut när det var krig

Kommentarer
Postat av: Pappa

Okej jag testar en gissning,,,Shoppa.

Kramar till er.

2011-03-05 @ 16:53:16
Postat av: Hanna

JA visst var disneyfilmen bra?! :D Ha det bra kram

2011-03-05 @ 17:08:13
Postat av: Sara

Ni verkar ha det hur underbart som helst! Skicka gärna hem lite solbränna till mig ;)

2011-03-05 @ 22:07:57
URL: http://formoonkeys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0