umeå

Nu har jag snart gått en vecka på sjukgymnastprogrammet. I måndags var det riktigt pirrigt med uppropet och allt men det visade sig bli en grym klass och allt känns bara bra! Vi har hunnit börja lite med medicinsk terminologi där vi lär oss latinska termer och namn på olika ben och leder i kroppen. Hur kul och intressant som helst! Än så länge så känns det verkligen som att jag har kommit rätt.

Vi har även våra snygga nolleoutfiter som vi har varje dag på skolan. Ett pannband där det står SG-NOLLA, en typ mantel/väst med mitt lagnummer och dessutom kokosnöten förstås. Vi har inte haft så mycket nollning än men i tisdags var vi ut på villan och dansade och det var grymt kul.

Idag har vi varit på en välkomstmässa på campus och sen har vi haft ett pass med klassen på IKSU. Nu blir jag bara mer sugen på att skaffa IKSU-kort, det var ju så himla fint där inne och hur kul som helst! Ja som ni ser så lever jag och mår här i Umeå. Bilder på min underbara lilla lägenhet kommer inom kort.

Kommentarer
Postat av: Dick och Louise

Så bra att du känner att du trivs! Vi saknar er ungdomar här hemma. Kram

2011-09-09 @ 18:13:40
Postat av: Dick och Louise

Så bra att du känner att du trivs! Vi saknar er ungdomar här hemma. Kram

2011-09-09 @ 18:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0