sommarlov

Äntligen är sommarlovet här! Skrev sista tentan igår och idag har jag och klassen varit på skolan för att hålla i examen för T6. Var riktigt mysigt att vara med på deras examen och jag kan knappt fatta att det är vi som sitter där om ett år. 
 
Maj har varit en underbar månad eftersom vädret varit på topp och vi har solat och badat. Trots all plugghets med 5 uppgifter och en tenta så har vi haft det bra, vem kan klaga när man får tentaplugga i stekhet sol?
 
På fredag rullar jag och Markus hem mot Piteå och det känns så skönt och kul att få komma hem. Jag kommer dock sakna min klass.. Men jag längtar att få träffa alla mina fina pitevänner <3

Brännbollsyran

Sol och bad på nydala

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Snart ses vi <3

2013-06-05 @ 23:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0