blogg

Ja, nu har jag bestämt mig, jag ska också bli en så kallad bloggare som det finns så många av nuförtiden. Jag har haft en blogg förut men det blev aldrig att jag tog mig tid att sätta mig ner och låta tankarna flöda. Men nu är det dags. Det är ett nytt år, 2008. En av de förändringar jag gör är att ta steget in i bloggarnas värld. Jag är ju trotsallt en samhällselev. Ja, en elev som ska vara väldigt allmänbildad och ha åsikter kring det mesta. Så en blogg är nog en bra början till det. En termin har passerat och om endast två dagar sitter jag åter bakom skolbänken.

Jag tror i alla fall att det är bra att blogga, bra att få ut det man känner och det man gjort under dagen. Det spelar ingen roll om det är något tråkigt eller roligt, man ska kunna skriva om allt. Det finns väl knappast någon som har ett perfekt liv?

Här har ni mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0