hide and seek

Halkigt och slaskigt. Ingen höjdare till vinter precis. När jag gick till bussen imorse gled jag bokstavligt talat baklänges ner för backen. Antingen ska det vara riktig vinter eller så sommar, nu är det ju bara tråkigt grått slakskväder. För er som inte vet så bär det av till Kanarieöarna på påsklovet för min del. Det kommer bli skönt och så slipper jag ju allt slaskväder för en vecka i alla fall.

Idag fick vi infomation om inriktningarna i samhälls. Jag har som vanligt beslutsångest och redan den 1 februari ska man ha gjort sina val. Det känns lite stressande, jag kommer nog att hinna ändra mig hur många gånger som helst. Men förhoppningsvis kommer jag fram till något bra. Det står mellan samhälls och språk och jag tror ändå att båda de inriktningarna är roliga, så egentligen spelar det väl inte så stor roll. Ekonomi är i alla fall inget för mig, det verkar väldigt tråkigt. Så vi får väl se var jag hamnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0