pitespelen - söndag

image3Så var ännu en badmintontävling över. Denna var på hemmaplan. Kändes skoj att Piteå fixade en tävling nu också, eftersom att vi inte har haft det förut. Jag är nöjd över helgen, det blev 3 medaljer. Trots att en medalj var av en annan form, nämligen sockar. I mix vann jag och Urban, i dubbel kom jag och Ida tvåa och i singel hamnade jag på delad tredjeplats. Så jag blev alltså etta, tvåa och trea. Något som är värt att nämna är att Piteå tog väldigt många medaljer. Men jag varken kommer ihåg eller orkar rabbla upp alla. Nu är det bara att ladda om och träna inför nästa tävling som är i Skellefteå nästnästa helg. 

 

Jag och Ida spelar dubbel

Kommentarer
Postat av: Fridah

härlig bild ju:)

2008-01-20 @ 17:29:00
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0