Casio Exilim ex-z100

image41Sovmorgon till 9.30 idag eftersom vi inte hade någon matte, det var skönt. På samhällsen såg vi Lilja 4-ever, den är verkligen hemsk, men ändå bra. Efter det så hade vi historia och då gjorde vi klart sista sidan på PowerPoint så att vi kan redovisa imorgon. Sedan så cyklade jag hem och värmde gårdagens mat, grillat. Mums. Efter det åkte jag och mamma in till stan för att köpa en ny kamera. Det blev en Casio. Just nu ligger den på laddning så det ska bli spännande att testa den sen. Den hade tydligen ca. 30 olika funktioner, som portätt, solnedgång, höstlöv, barn, rinnande vatten och mycket mer. Så jag hoppas att den är bra. Något som jag däremot har tänkt skaffa i framtiden är en systemkamera! Det skulle vara kul. Men det får vänta för tillfället.

Nu ska jag snart ta och plugga lite. Känner mig inte så sugen på det! Menmen man måste ju.


Kommentarer
Postat av: antson

vad kostade kameran?

2008-05-26 @ 17:21:38
Postat av: Emma

Själva kameran kostade 2499:-, men sen köpte vi ju annat också :p

2008-05-26 @ 17:55:28
URL: http://astromemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0