dream on

Det visade sig att bussen gick 7.20. Så jag och Elise fick springa till bussen. Vi blev väldigt förvånade över att bussen var så tidig, men sen när vi kollade i busstidtabellen så såg vi att de hade ändrat tiden till 7.20. Sommartidtabellen börjar nämligen gälla idag. Jaja, men vi hann ju iaf. Det var dock väldigt segt att stiga upp tidigt idag. Usch.

Stannade en stund efter skolan och gick till syslöjden så att jag ska hinna klart både min kjol och tjocksockar. Så jag var hemma kring 15. Men nu är jag nästan klar med kjolen iaf, så det är ju bra.

Idag måste jag ägna min tid åt att skriva en nk-redovisning, för jag ska redovisa på onsdag. Skönt att få göra bort det i veckan iaf, skulle inte vilja ha kvar det till nästa vecka som vissa har. Känns dock lite småstressigt, men det ska nog gå bra ändå.

Kommentarer
Postat av: Elise Almquist Idén

Haha, jo vi tyckte ju som att det var konstig att den var så tidig hmm.. :D

2008-05-19 @ 21:51:03
URL: http://eliseidenalmquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0