badminton

Det har varit en väldigt skön skoldag. Den enda lektionen vi hade var mellan 10.30-11.20. Efter den gick jag och Emilia och åt på Max där vi fick sällskap av Tony. Sen drog jag och mamma en runda på stan för att vänta på min synundersökning. Under den tiden köpte jag mig en grön adidaskofta och ett träningset när man ska ut och springa typ.

När jag var hemma från stan så for vi nästan direkt till tennishallen där en av Sveriges bästa badmintonspelare hade ett projekt för tjejer. Hon gjorde en hel del övningar med oss och berättade om allt möjligt. Det var riktigt intressant och hon var grymt duktig! Tror att vi var på hallen i närmare 4 timmar, som innehöll träning, prat, fika och lite annat.


Johanna som höll i projektet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0