magsjuka..

På natten i måndags vaknade jag upp och mådde illa, bara sådär utan förvarning. Jag hade drabbats av magsjuka. Och jag som nästan aldrig blir sjuk och ännu mer sällan har magsjuka. Senast jag hade magsjuka kommer jag knappt ihåg.. Jag hatar verkligen magsjuka, jag har som en slags fobi mot det. Har aldrig haft sånhär hemska magsjuka heller, att behöva spy hela natten lång och även på dagen. Nä usch nu ska jag sluta prata om det här. Mår iaf mycket bättre idag även fast jag är väldigt sliten.

Jag är ändå lite glad idag, för snart är det ju påsklov och jag vill bli frisk nu så att jag kan ha ett roligt lov!


Kommentarer
Postat av: emilia

blir frisk! :)

2009-04-08 @ 14:49:00
URL: http://emiliiaahl.blogg.se/
Postat av: Inger

Det lät inge vidare det där med magsjuka.....jag vet ju att du har varit rädd för magsjukan och så får du den......huva....den vill ingen ha.

Du får vila dig och krya på dig så du får ett roligt lov som du längtar efter.....

Kram från mig....

2009-04-08 @ 20:57:14
Postat av: Mats

Kram !

2009-04-10 @ 02:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0