äntligen

Igår gjorde jag sista fysiologitentan och nu är det bara hoppas att man blir godkänd. Ska bli skönt att få börja med en ny kurs, fysiologin var en väldigt tung kurs om än väldigt intressant. Har nog blivit en aning för mycket plugg och stress senaste tiden för mig för jag har inte alls mått bra, har mått väldigt illa och haft ont i magen i snart en vecka.. Undrar om jag har fått magkatarr eller nått liknande. Men jag får se till att stå ut för nästa onsdag så åker jag hem till Piteå och då får jag vara hemma i 1½ vecka. Ska bli såå mysigt!

Kommentarer
Postat av: Inger

Vad skönt för dig att den tunga fysiologikursen är överstökad! Det blir skönt för dig att komma hem till Piteå.....Hör av dig om du får en liten stund över och jag hoppas att du snart blir bra i din mage.

Kram från Inger

2012-03-28 @ 21:52:42
Postat av: Anonym

Det kommer bli bra så fort du får slappna av och komma hem till kära Piteå. Du har massor att se fram emot! Önskar att jag också kunde åka hem över påsk så att vi kunde umgås, prata hela kvällen lång och mysa på som bara du och jag kan! <3

2012-03-30 @ 00:12:01
URL: http://rebeckalarsson.wordpress.com
Postat av: Emma

Ja saknar dig massor! Hoppas vi kan ses snart <3

2012-03-31 @ 15:20:55
URL: http://astromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0