work

Spinning och boxning på idrotten idag. Grymt jobbigt men väldigt skönt efteråt. Dock så tycker jag faktiskt att spinning är väldigt tråkigt och boxning väldigt kul. Så helhetsintrycket blev helt okej. Efter idrotten funderade jag på vad jag ska hålla för tal i svenska om några veckor. Tror faktiskt att jag har kommit på ett ämne, vilket är lite olikt mig eftersom jag aldrig kan bestämma mig. Kan berätta det en annan dag när jag är säker på att det blir det ämnet. Kjolen på syslöjden går också framåt, den börjar ju att se ut som den ska göra faktiskt.

När jag kom hem från skolan fick jag reda på att jag hade fått ett sommarjobb den första perioden. Skönt att jag fick den första säger jag bara! Jag ska iaf jobba på reprisen/ OK Marinen står det. Men det är ju två olika arbetsplatser, så jag undrar vad som menas med det egentligen. Jaja, det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0