step in

image2Ett av mina nyårslöften är som sagt att börja träna mer på step in. Idag for jag dit och det var en grymt härligt. Det var riktigt skoj faktiskt och efteråt har man ju en så otroligt skön känsla i kroppen. Så när jag kom hem kände jag mig väldigt glad och nöjd med dagen. Jag förstår inte hur jag tidigare bara skjutit upp att gå på step in i flera månader. Och de gångerna jag har varit där så har det varit någon enstaka gång i månaden. Vilket inte ger speciellt mycket. Så nu har jag tänkt att jag ska försöka vara där minst en gång i veckan, fast helst mer. Men nog känner man sig allt lite klen brevid alla muskulösa killar. Själv sitter man och kämpar med de lilla tyngder man har. Men det är ju såklart som allt annat, det blir bättre, man blir starkare. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0