backajoggen

Efter våran första lektion idag så hade vi ett hål på ca. 3 timmar eftersom vi inte hade någon idrott. Men under hålet var jag, Emilia och Rebecka faktiskt lite effektiva, vi gjorde på våran historia/engelska redovisning. Sen var det dags för backajoggen, där man skulle gå, jogga eller springa 5 km. Det var tydligen ca. 1700 deltagare så det var ju inte så lite. Det var faktiskt ganska härligt eftersom de var så bra väder och vi bestämde oss för att gå i ett väldigt snabbt tempo, det var gode skönt. Efter backajoggen for det flesta hem eftersom vi fick det, men själv så gick jag till syslöjden för att jag måste hinna klart mina saker. Det är ju inte länge kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0