singing that melody

Det har varit en riktigt härlig helg med medelhavsvärme. I lördags var jag på kyrkmarknaden och strosade runt och sen såg jag lite fotbollsmatcher. Senare mot kvällen for jag och Markus till hans stuga och fiskade. Först badade vi och sen drog jag upp 11 abborrar! Det finns helt sjukt många abborrar där. Sen åkte vi hem till lägenheten och sov och när vi vaknade imorse svettades vi massor på grund av värmen utifrån. Men man ska inte klaga på vädret det har varit jättehärligt med extra mycket sol.

Nu har en ny arbetsvecka tagit sin början och solen fortsätter att lysa. Ska nog ta en promenad med mamma ikväll men först ska jag ut och övningsköra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0