step up

Idag var det dags för nya individuella val och jag hade valt motion till musik. Vi körde step up idag och planerade lite. Det var riktigt kul och nu lär jag ju få både bättre kondition och styrka. Imorgon blir det aerobics och body pump, så då lär jag få träningsvärk lagomt till helgen då jag ska tävla.. Ska nämligen till Arvidsjaur och tävla i badminton, det blir nog skoj! Vi far imorgon efter skolan nångång så då blir det nog att mysa och se idol i arvidsjaur antar jag. Sviker våran idoltradition än en gång..  Haha, men nästa vecka då är jag på! De har vi ju redan planerat, eller hur Rebecka?


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, vi måste hålla oss till våra planer och emilia och hanna är då på :) Ska höra med ullis och ylva också :)

2009-11-19 @ 18:50:35
URL: http://rebeckala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0