long day

Idag har det varit en låång dag, jag har knappt suttit still en minut känns de som! Fast jag har haft en bra dag iaf. Den började med att jag steg upp kring 7 och tog sedan bussen in till stan för att kunna ta bussen in till luleå med Hanna. Vi har nämligen julhandlat en hel del och jag är riktigt nöjd med mina julklappsköp. Jag lovar att de som ska få mina julklappar blir nöjda.. ;)

Sen när vi kom hem från luleå var det i princip att fara iväg direkt igen och träna småbarnen till kl 19. När jag väl kom hem ett tag efter det så har jag ätit middag och nu har jag julbakat och lyssnat på julmusik. En hel del har jag gjort idag och det mesta i julens tecken vilket är supermysigt!

Nu längtar jag efter sängen och imorgon blir det också hyffsat tidig uppstigning eftersom jag ska träffa min jobbcoach kl 10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0