what if

Igår hade jag mycket för mig, först träffade jag rebecka på stan och vi planerade barnträningarna till veckan. Sen köpte vi fika som vi ska bjuda på eftersom det är sista veckan.. De känns lite konstigt att det är sista gången vi träffar de här söta små barnen. Men det kommer nog att bli en bra avslutning, jag längtar nästan litegrann!

Efter planeringen med Rebecka åkte jag raka vägen för att träna mina badmintonbarn och efter det blev det raka vägen hem och skynda sig att äta. Direkt efter det kom pappa och Christina och hämta mig eftersom vi skulle fara och spela bowling. Även Tomas var me så det var riktigt kul att få göra något tillsammans eftersom det inte händer så ofta. Självklart var det jag som vann hela allt förutom en oavgjord serie med Tomas ;)

Imorse gick jag in på ellos bara för att kolla om klänningen jag ville beställa hade kommit in nå mer. Och de hade den faktiskt gjort även fast hon på kundtjänst sa att den inte skulle komma in nå mer! Så jag beställde den i lila så får jag se om den är nåt att ha! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0