badminton

Har haft en väldigt slapp dag på skolan idag och när jag kom hem gjorde jag absolut ingenting ett tag, väldigt skönt! Sen åkte jag iväg och tränade mina badmintonbarn och sen tränade jag själv. Ida som fixar framsidan till mitt projektarbete hade med sig några förslag på hur den skulle se ut och det såg riktigt bra ut. Den kommer nog att bli riktigt snygg! Nu är det bara att vänta på att tryckeriet hör av sig med prisuppgifterna.

Imorgon kommer det bli en riktigt rolig och lugn dag på skolan. Vi ska fika på mentorn som vanligt, äta lunch på matten och sen ska vi se musikalen Hairspray. En perfekt dag helt enkelt, inte en enda vanlig lektion.

En bild jag tog innan snön och kylan tog över..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0