sportlov

Nu är det äntligen lov! Vi kommer dessutom vara borta från skolan extra länge eftersom vi har praktik veckan efter lovet. Efter skolan åkte jag och mamma till luleå för att titta på balklänningar och idag bestämde jag mig faktiskt för en! Så nu har jag en kort orange balklänning, tror att den kommer att passa mig riktigt bra när jag fått lite solbränna från rhodos och blonderat håret.

Fick dessutom prisuppgifter från tryckeriet idag och det var inte alls speciellt dyrt så det kommer nog att bli bra. Projektarbetet är nästan helt klart nu med andra ord, ska försöka lämna in det till tryckeriet nästa vecka. Älskar omslaget till boken också som min kära vän Ida har gjort! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna Lindkvist

vart är det du ska trycka dom och hur många?=)

2010-02-25 @ 20:57:43
Postat av: Emma

Accidenstryckeriet typ 25 st tror jag :) du får gärna köpa en sen om du vill ;)

2010-02-25 @ 22:19:36
URL: http://astromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0