tankarna flyger iväg

Nu sitter jag och tänker på resor igen..Typiskt mig. Men nu sitter jag och funderar lite mer över reseledaryrket som jag kanske har funderat att arbeta med ett tag efter studenten. Det finns en utbildning i nov-dec 2010 med reseledarskolan i Costa Brava. Den är dock mycket dyrare än fritidsresors utbildning men den är iofs 2 veckor och den här är 1 månad. Det som jag dessutom tyckte var bättre med det dyrare alternativet är att det är garanterat att man får vara med om man anmäler sig, på fritidsresor måste man skicka in en CV och bli antagen.

Det jag tänkte också var att jag inte vet vad jag vill utbilda mig till än och därför vill jag helst inte börja studera till hösten och sen är det väldigt svårt att få jobb nu också. Så då skulle det egentligen passa bra att fara iväg på en reseledarutbildning! Men än så länge är det bara tankar och drömmar men det skulle mycket möjligt kunna bli verklighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0