vera

Första dagen på praktiken är avklarad. Det var rätt så roligt och de som jobbar där är lika gulliga som vanligt! Dock så har jag märkt att det kanske inte var det bästa för mig att praktisera på en klädaffär nu när jag har tänkt spara pengar.. Finns massor med saker jag vill ha! Har redan idag köpt några saker.. Finns sjukt mycket snygga smycken som de har fått in idag också! Massor av fina halsband och armband, kom in och titta ;)

Efter praktiken for jag på step in och det gick inte speciellt bra. Var så trött och seg i benen efter att ha stått hela dagen så det gick trögt. Men jag gjorde det jag skulle förutom konditionsträningen som blev alldeles för jobbig. Haha.

Nu är jag helt slut efter dagen så det blir att ta sig en kvällsmacka och sedan lägga sig i sängen framför ett how i met your mother avsnitt.

Kommentarer
Postat av: Markus

Härligt gumman :)



Jag såg tre avsnitt igår så är på 10 eller 11 nu. Många kvar innan jag är ifatt dock :(

2010-03-09 @ 14:41:34
Postat av: Emma

haha jaa jag har sett klart säsong 1 nu :)

2010-03-09 @ 18:57:23
URL: http://astromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0