helgen som var

Har haft en riktigt bra helg! I fredags var jag hos Sara och såg på idol tillsammans med Jessica och Jossan men de blev att åka hem direkt efteråt så att jag skulle orka upp och jobba dagen efter. Lördagen gick ganska segt eftersom jag jobbade från 07.45 - 21-00, men jag ska inte klaga, det ger bra med pengar :)

På lördagkväll åkte jag till Markus och där har jag varit ända tills idag. Vi har haft en riktigt mysig helg, pratat massor om asien som jag förövrigt tänkte börja skriva om här snart. Igår fick vi så mycket julkänsla så vi bestämma oss för att baka julgodis och lyssna på julmusik. Vi gjorde sjuuukt goda julgodisar med chokladöverdrag och chokladkola inuti. Haha vet inte riktigt om ni förstod de där men kolan intui smakade nästan som fudge och det var såå gott!

Idag har jag varit på Afropower dance med Ida, grymt kul! De var andra gången jag testade på de och förmodligen blir det fler gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0