nyklippt

Nu har jag äntligen klippt mig och gjort nya slingor och det känns såå skönt att få bort de slitna topparna. Jag och mamma gick en sväng på stan på förmiddagen och sen åt vi lunch innan jag skulle klippa mig. Och vilket kallt väder det var imorse! Men när jag kom ut från frisören så hade vädret vänt totalt, nu är det ju sommarvärme ute. Blev grymt nöjd med håret iaf och det firade vi med en fika ute i solen på ekbergs.

Här hemma gassar solen på altanen så jag har bytt om till shorts och linne. Snart ska jag och mamma äta middag, kanske tillochmed ute? Sen blir det att umgås med mina finfina vänner!

Är lite svårt att få en bild som gör frisyren helt rättvisa, men här har ni den!
de är lite kortare där bak och längre fram
barfota, nyklippt, sommarkläder = sommarkänslor! :D

Kommentarer
Postat av: Markus

AAAH min sommarfräshis, snygg du blev;)

2011-06-01 @ 21:29:00
Postat av: emilia

så fiiiiint! Du passar så bra i den frisyren! :)

2011-06-03 @ 08:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0