time

Hej på er!

Jag tänkte bara kika in här och säga att jag jobbar som en tok och det är därför jag inte har tid att skriva nånting här. När jag inte jobbar försöker jag umgås så mycket som möjligt med mina vänner och min pojkvän och min familj. Håller även på att planera en resa som jag hoppas kommer ske i slutet av sommaren.

Har haft två underbara lediga dagar förra veckan, torsdag och fredag(midsommarafton). På torsdagen var jag ute hela dagen i det undebara vädret och sen hade vi pizzakväll med tjejerna på rebeckas stuga med spel och prat. Och på fredag var jag i lillpite hos markus mormor och morfar och firade midsommar, riktigt mysigt även fast jag var tvungen att åka hem tidigt eftersom jag jobbat hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0