sg-nolla

Åh vad jag trivs med utbildningen och med mina klasskamrater. Allt känns riktigt bra och vi har en massa roliga nollningslekar osv. Har dessvärre dragit på mig en jobbig förkylning och har haft lite feber.. Men idag är febern borta men förkylningen håller hårt om mig. Blir nog fest idag iaf, vi är några från klassen som ska träffas och sen ska vi nog ut nånstans.

Idag var det flottrace och vi kom tvåa, grymt bra jobbat gruppen!

flottbygge
våran flagga och självklart våran maskot mats!
björnligan och flotten!
killarna som simmade oss till en andraplats ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Heej! :) du skulle inte kunna skriva om lite vilka nollningslekar ni har? och typ förklara lite snabbt? :) skulle vara awesome (klassen har liiite dålig fantasi!)

2011-09-28 @ 19:19:36
URL: http://storfoot.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0