vilken vecka..

Seminarium i måndags och praktisk tenta idag. Nu har jag åtminstone gjort bort 2 av 3 examinerande moment den här veckan. Skriftlig tenta på fredag är det som är kvar. Har varit en fruktansvärt stressig kurs vilket har gjort att jag stressat alldeles för mycket och legat på gränsen till magkatarr igen. Försöker verkligen att ta det lugnt och inte stressa upp mig och det känns faktiskt bättre idag så jag hoppas det inte blir värre. Längtar till fredag efter tentan, då ska jag äntligen få ta det lugnt och inte behöva plugga, bara mysa och göra roliga saker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du fixar det för du är bäst, sen får du koppla av! <3

2012-10-03 @ 22:17:21
URL: http://rebeckalarsson.wordpress.com
Postat av: Emma

Tack sötis! Såg att du också hade haft det lite tufft nu, hoppas du också mår bättre :)

2012-10-04 @ 15:24:32
URL: http://astromemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0