family

Familjer kommer och går. Familjen på Sjöhagevägen i Skuthamn har växt. Och då menar jag inte att vi har några nyfödda bebisar hemma eller så. Nä utan det är helt enkelt en kvinna och en 13-årig kvinna av mycket trevlig sort. Vi kommer nog att få det bra tillsammans.
 Det finns många som inte accepterar nya familjer, men varför gå emot sin förälder och hata dem om de kommer in en ny i deras liv? Det blir ju bara värre. Jag är alltid öppen för nya saker. Bara ni är lyckliga är jag det.

Förresten, en hund vid namn Leon bor nu också hos oss.

Kommentarer
Postat av: sofia

oh, lät spännande :)
och låter ännu bättre att du är positiv till det! :)

2008-04-30 @ 17:31:26
URL: http://cloudberries.blogg.se
Postat av: Elise Almquist Idén

Fint du skrev :)

2008-05-01 @ 11:26:41
Postat av: Inger

Du är så härlig Emma. Jag log när jag läste det här inlägget. Du har en härlig inställning och jag är glad för att du tar livet som du gör...
Kram på dig.

2008-05-02 @ 19:41:16
Postat av: Emilia

Ser det likadant som du :) Lite kul att eran hund heter Leon och våran Leo :P

2008-05-05 @ 17:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0