klimatdebatt

Har haft klimatdebatt från 8.10-12.00 idag. Vanligtvis brukar jag ha väldigt svårt för debatter. Men idag gick det ändå ganska bra, jag ställde frågorna som jag hade tänkt mig och kom på några under debattens gång. Det kändes bra eftersom att jag ofta tänker för mycket i debatter innan jag säger något. Men idag tänkte jag att det var dags för ändring! För jag vill verkligen bli bättre på att debattera. Så nu känns det i alla fall grymt skönt att ha gjort bort det.

Nu ska jag in till stan och beställa ett nytt paket med linser och strosa runt ett tag. Tror inte att jag kommer orka plugga allt för mycket idag, känner mig trött och seg. Jag kan möjligtvis vara påväg att bli sjuk. Jag vaknade inatt av att det var så grymt varmt och sedan av att det var så kallt. Kan vara ett tecken på att en sjukdom är påväg att inträffa? Det hoppas jag då verkligen inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0