slask

Tråkigt slaskigt väder. Var och beställde klipptid och färgning av ljusa slingor till nästa vecka. Då blir jag somrig i håret. Vill verkligen att det ska bli sommar nu. Sedan har jag varit i min brors lägenhet och hjälpt honom att få upp en del saker och så. Han har nämligen flyttat till en lägenhet i stan. Inte allt för långt bort, så det är ju lätt att hälsa på honom. På kvällen var jag med Rebecka, vi pratade och hade det allmänt trevligt. Har lagt in lite bilder från Gran Canaria på bdb och ska lägga in på pixbox sen också. Jag sysselsätter mig med allt möjlgt just nu för jag vill helst inte lägga mg än eftersom jag vet att jag måste plugga imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0